«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
«Бізнес завжди в авангарді позитивних змін. Роль бізнесу важлива у впровадженні нових цінностей і стандартів на всіх рівнях. Саме отримуючи нові послуги, сервіси, можливості працевлаштування та стандарти роботи, люди швидше відчувають зміни у суспільстві загалом. І саме тому важливо об’єднуватися навколо потрібних змін»,— Олена Зеленська, Перша леді України.
Спільнота «Бізнес без бар’єрів»
Спільноту «Бізнес без бар’єрів» створили українські та міжнародні компанії, які розділяють філософію безбар’єрності, відреагувавши на ініціативу першої леді «Без бар’єрів».
Тренди. Чому це важливо?
Ми не можемо змінити наш вік, расу чи ґендер. Ми народжуємося і живемо з різним станом здоров’я, і буває, що воно різко змінюється, а слідом змінюються наші здібності та потреби. Але наші права на роботу, освіту та спілкування, творчість, участь у житті суспільства — залишаються незмінними та рівними для всіх.
Безбар’єрність у бізнесі (diversity, equlity and inclusion) — вже питання виживання, адже різномаїття серед клієнтів та спеціалістів на ринку праці зростає дуже швидко, і компанії мають реагувати на це.
Місія
Об’єднали зусилля, щоб безбар’єрність стала частиною бізнес-стратегії кожної компанії задля врахування інтересів і потреб всіх людей.
Цілі
- Зробити безбар’єрність невід’ємною частиною корпоративної культури в Україні.
- Ввести практику обміну досвідом впровадження безбар’єрності між бізнесом.
- Поширювати знання про найкращі бізнесові кейси реалізації безбар’єрності серед бізнес-спільноти та широкої громадськості.
- Масштабувати позитивний досвід на якнайбільшу кількість компаній в Україні.
Безбар’єрність у бізнесі
Це рух до відсутності бар’єрів для літніх людей, людей з інвалідністю, батьків дітей до 6-ти років, молоді без досвіду роботи, що виникають при:
- пошуку співробітників та прийнятті їх на роботу;
- адаптації та навчання співробітників на робочому місці та у колективі;
- розробці продуктів та послуг для ваших клієнтів;
- проєктуванні просторів для взаємодії з вашими клієнтами.
Це ефективні комунікації:
- з постачальниками про необхідність впровадження цінностей безбар’єрності;
- з клієнтами, співробітниками та широкою громадськістю про реалізовані безбар’єрні заходи.
Учасники спільноти «Бізнес без бар’єрів»
- Банк ПУМБ
- Група готелів Fairmont Grand Hotel Kyiv та Riviera Нouse
- ДТЕК
- Книжкова платформа Yakaboo
- Корпорація АТБ
- Мережа супермаркетів «Сільпо»
- Ощадбанк
- ПриватБанк
- Торговельна мережа «Фокстрот»
- Укрзалізниця
- Укрпошта
- Юридична фірма «Астерс»
- 1+1 Media
- ЕРАМ Україна
- McDonald’s в Україні
- SOKAR Energy Ukraine
- Компанія VISA
- Work.ua
- Мережа магазинів «Фора»
- Mastercard
- SoftServe
- Мережа АЗК ОККО
- Нова пошта
- Медіагрупа Starlight Media
- Медіасервіс MEGOGO
- IT-компанія ЛУН
- Агропромислова компанія Kernel
- Данон Україна
Більш детальна інформація за посиланням